Korijs
|
|
|
FORUMA DIKTATORS
Foruma ieraksti: 5047
UWM Reputācija:
|
uWEBMEISTARS ordeņi:
1. līmenis
2. līmenis
3. līmenis
Jaunākie apbalvojumi:
|
@Korijs raksta .. :
No maniem 2014. gada arhīviem bloga tipa raksts par savulaik aktuālām Counter-Strike 1.6 serveru modifikācijām:
Iedomājos "sacept" tēmu par Counter-Strike 1.6 spēles modiem/modifikācijām u.tml, kas savulaik gadiem ritot uz priekšu ir piedzīvojušas savu uzplaukuma un pagrimuma laiku popularitātes ziņā LV serveru robežās. Diži nemeklēšu vikipēdijas stila/rakstura saturu, lai ko precizēti detaļās atrakstītu, bet īsumā no manis, cik no no CS 1.6 atsauksies atmiņā šīs dažādās modifikācijas.
CSDM - COUNTER-STRIKE DEATHMATCH
Spēles mods paredz visu ieroču klāsta izmantošanu, čatā ierakstot komandu /guns, kur tiek piedāvāta jaunu ieroču izvēlne un/vai iepriekšējās izvēles saglabāšana turpmākajiem raundiem. Ieroču izvēlē sākumā ir primārie ieroči - pistoles, sekundārie - automāti, snaipderu ieroči u.c. Papildus CSDM konfigurācija var noteikt arī granātu izvēli.
Spēles pamatā, neskaitot visa ieroču arsenāla izvēli ir nepārtraukta spēle, kurā spēlētāji nemitīgi atdzimst, kad tiek nošauti. Spēlētāju atdzimšanu jeb atdzimšanas vietu nosaka konkrētās kartes konfigurāciju faili, nosakot atdzimšanas vietu konkrētās komandas spēlētāju bāzē vai "random" vietās. Papildus konfigurējams ir arī atdzimušo spēlētāju aizsardzības laiks, kurš izveido tādu kā auru, kura pāris sekundes pēc atdzimšanas liedz nogalināt konkrēto spēlētāju.
Nereti ar šo modu tiek saistīti papildus plugini kā, piemēram, headshot mode, hp renewal (nosaukumi nav pluginu nosaukumi, bet to funkcionālā nozīme).
Papildus mēdz konfigurēt serveri CSDM modam kā TEAM PLAY tipa vai FREE FOR ALL - kur teamplay paredz CT's & Ts komandu sadalījumu, toties FFA - katrs par sevi - šauj kas kustās.
GG - COUNTER STRIKE GUNGAME
GG spēles mods paredz spēles sadalījumu līmeņus, kur katram līmenim ir nepieciešams sasniegt konkrētu punktu skaitu ar konkrētā līmeņa ieroci, nonākot līdz tradicionāli iestatītajam naž raundam, kad ir jānogriež pretinieks, lai spēles mačš tiktu uzvarēts. GG nereti ir mainīgs tādā ziņā, ka tas var būt līdz pēdējam kritušajam komandā vai arī ar nepārtrauktu atdzimšanu līdzīgi kā CSDM, tikai šoreiz Jums ir konkrēts ierocis, kuru mainīt spēsiet gadījumā, ja iegūsiet konkrēto punktu skaitu nākamajam līmenim vai gluži pretēji - zaudēsiet punktus, ko var panākt par pašnāvību vai komandas biedru nogalināšanu, GG modam paredzot to, ka pirmspēdējā He granātas līmenī tiek ieslēgts friendly fire un katrs var cauršaut savus komandas biedrus u.tml.
Līmeņi standartā ir sadalīti pēc primārajiem un sekubndārajiem ieročiem, sākot, piemēram, no glock līdz pat automātiskajiem ieročiem. Katrs iegūtais nogalinātais pretinieks Jums sniedz iespēju pacelties par 1 līmeni augstāk, nozogot konkrētajam pretiniekam punktus, bet pašam iegūstot +1 līmeni uz augšu. Spēle ir lietotājdraudzīga, kurā neviens nepaliek nezinošs par to, cik līmeņu palicis līdz līdera līmenim, norādot to ekrāna lejasdaļas saturā.
GG mods var iedalīties TEAMPLAY & SOLO, kur teamplay paredz to, ka visi vienas komandas biedri ir atkarīgi viens no otra - visiem viens līmenis - ierocis un punkti, toties solo gg paredz to, ka uzvarētājs ir tikai viens, kurš sasniedz konkrētās kartes uzvaru, nogalinot pretinieku ar nazi beidzamajā līmenī.
WAR3 - COUNTER-STRIKE WARCRAFT
WAR3 CS mods paredz WARCRAFT spēles atveidošanu CS 1.6 spēlē, kurā standartā tiek piedāvāta sākotnējā izvēle ar 4 rasēm un 4 varoņiem: 1. Undead Scourge 2. Human Aliance 3. Orcish Horde 4. Night Elves of Kamildor 5. Blood Mage 6. Shadow Hunter 7. Warden 8. Crypt Lord, kurs izvēlēties var tikai vienu, konkrētajam paredzot vairāku spēju klāstu, kur pamatā ir 3 pamatspējas, kuras tiek attīstītas līdz 3. līmenim katra, kā arī pēc 6. kopējā līmeņa ir superspēja, kura paredz pogas "bindu", lai tā tiktu aktivizēta.
Spēles pamatā ir pieredzes (exp) krāšana, lai to uzkrājot tiktu iegūts augstāks līmenis, un, jo augstāks līmenis, jo spēcīgākas spējas konkrētajai rasei vai varonim.
Papildus tam - spēlē tiek piedāvātas shopmenu & shopmenu2 papildus ekstru izvēlnes, kuras uzlabo konkrētās rases vai varoņa spējas vai piedāvā papildus kopējās spēles uzlabošanu, iepērkoties iepriekšminētajās izvēlnēs par uzkrāto naudu.
Patīkami ir tas, ka katru raundu ir iespējams nomainīt konkrēto rasi vai varoni ar /changerace komandu čatā. Papildus tam ir iespējams aplūkot arī pārējo spēlētāju līmeņus ar /playerskills komandu čatā. Atsevišķas komandas sniedz iespēju izzināt konkrēto rasu un varoņu spējas.
Protams, ir dažādas WAR3 moda modifikācijas jeb paveidi, bet standartā ir WAR3FT - Warcraft 3 Frozen Throne. Attiecībā uz WAR3 modu ir plašas iespējas, ka, piemēram, noteikt to vai spēlētāju uzkrātā pieredze (exp) rasēm un varoņiem tiks saglabāta arī tad, kad spēlētājs pamet spēles serveri, kā arī tas, cik kopā līmeņu ir iespējams sasniegt, kur standartā ir 10, bet var uzlikt kaut vai 30 u.tml, kā arī iespēja konfigurēt iegūstamās pieredzes likmes, iegādājamo ekstru cenas u.c. Papildus tam, ja kādam ir prasmes darboties ar CS modu konfigurēšanu, tad ir iespēja izveidot jaunas papildus rases WAR3 modam, papildinot esošo 8 "čempionu" izvēli.
DR - COUNTER-STRIKE DEATHRUN
Kā jau nosaukums vēsta, tad šis CS mods ir "nāves skrējiens", kurš ne gluži kā mods daudz ko izmaina CS pamatos, bet gan piedāvā tādu mapju rotāciju, kurās ir jāpārvar dažādi šķēršļi (lamatas u.tml), kur pieļaujot kļūdu Jūs esiet miris. Spēli kontrolē viens izraudzītais, kura pakļautībā ir šķēršļu kontrole, lai liegtu spēlētājiem iespēju izdzīvot, jo gadījumā, kad spēlētājs ir pārvarējis visus šķēršļus, viņam ir jānogalina iepriekš minētais šķēršļu kontrolētājs.
Spēlē būtiskas ir lekšanas prasmes, jo ar tām iespējams pat izmānīt pāragru rakciju no šķēršļu kontrolētāja un/vai vieglāk pārvarēt dažādās lamatas, kuras ne vienmēr var saskatīt pirmajā momentā, kad jau iegrūst pamats zem kājām vai kāds asmenis ietriecas galvā.
Nereti šim CS spēles modam tiek pielāgota ekstru tipa iepirkšanās funkcija, kur par uzkrātajiem naudas līdzekļiem var iegādāties, piemēram, gravitāciju, papildus hp (dzīvības enerģiju), atdzimšanu raundā, kad pirms tam kāja paslīdējusi un jau beigts u.c. Papildus populāra ir funkcija /lr, kura izsauc dueli starp pēdējo dzīvo spēlētāju un to, kurš kontrolē lamatas, izvēloties duelējamies ieročus.
Lai arī aprakstā varētu sīkās detaļās iegrimt, tomēr iztiekot bez tā jāteic, ka spēle un daudzfunkcionāla jeb piesātināta ar dažādību minēto šķēršļu ziņā!
SURF - COUNTER-STRIKE SURFING
Surf mods csā piedāvā iespēju spēlētājiem spēlet mapes, kuru pamatā ir rampu tipa uzbūve, kura ļauj spēlētājiem sērfot, jā, tieši tā - sērfot jeb vienkārši sakot - slīdēt un lēkāt pa rampām u.c. līdzīga tipa būvēm, cenšoties noturēt balansu, lai sasniegtu pietiekamu ātrumu u.tml, kad jau no vienas rampas seko lēciens uz nākamo.
Varbūt neierasti tam, ka CS ir uzdevums skriet un šaut, toties šis varētu būt "fun" tipa mods, kurā ir jāspēj kontrolēt savas kustības, papildinot moda mapju saturu ar dažādiem uzdevumiem un šķēršļiem, kas pieprasa dažāda līmeņa prasmes sērfošanai CS'ā. Ne vienmēr ir un būs tā, ka mapei nav jēgas - uz apli vien, uz apli vien, jo dažas mapes paredz arī vairākus līmeņus, kuru grūtības pakāpe pieaug. Papildus tam - spēle norisinās starp divām komandām, kur varbūt ne gluži primārais šoreiz būtu nošaut vai nodurt pretinieku, bet reizēm patraucēt gan var!
Spēle katrai komandai sākas no aptuveni vienas starta vietas, kad jau visi metā slejā no kraujas uz rampu, lai tiktu pie nākamajiem izaicinājumiem, pierādot savas prasmes sērfošanā. Mapju dažādībai nav ne vainas - gan rampas, gan kupoli, gan ūdeņi u.c.
Nereti šim surf modam tiek piesaistīti tādi plugini kā, piemēram, jetpack, kas ļauj spēlētājiem izmantot sava veida reaktīvo turbīnu uz muguras, lai kādu laiku ne tikai lidotu pēc lēciena brīvajā lidojumā, bet lai automātiski kādu gaisa gabalu varētu veikt ar turbīnas palīdzību, kā arī sasniegtu ātrumu.
KZ - COUNTER-STRIKE KREEDZ JUMPING
KZ csā ir to spēlētāju svētlaime, kuriem patīk pierādīt savas lekšanas prasmes. KZ piedāvā tādu mapju klāstu, kur savā nodabā vai uz laiku ir iespējams pārvarēt dažādu pakāpju/līmeņu mapes, pieveicot dažāda attāluma, leņķa lēcienus, lai nonāktu pie nākamajiem pakāpieniem.
KZ nodrošina to, ka spēlētāji var netraucēti lēkāt viens otram cauri, jo tie ir neaizskarami jeb caurspīdīgi, kad jau spēles pamatu var definēt arī kā - "kurš ātrāk izleks konkrēto mapi". Lai nodrošinātu to, ka nav jābaidās par kritieniem, kad no augstas klints nonākat pie starta līnijas, ir iespēja izmantot "check points", kas nodrošina to, ka Jūs saglabājat savu atrašanās vietu jeb konkrēto sniegumu un kļūdas gadījumā Jums ir iespēja nonākt saglabātajā punktā.
KZ paredz dažāda tipa mapes, tajā skaitā arī bunny hop prasmju pārbaudi attiecībā uz šķēršļiem, lai arī ir arī papildus BH mods, kā arī jau minētos dažāda attāluma šķēršļus, kad nereti problemātiski ir prastam CS spēlmanim pieveikt kādu no "longjump" distancēm, kad jāievēro kustības, lēciena momenta balancs un arī ierocis, kas atrodas rokās, lai nebūtu lieka smaguma.
ZM - COUNTER-STRIKE ZOMBIE MODE
Zombiji ir saradušies pat CS'ā, kur šī moda spēles pamatā ir izdzīvošana, cīnoties pret zombijiem, kuri vai nu nogalina vai inficē Jūs, pārvēršot Jūs par vienu no zombijiem. Tas, protams, atkarīgs no konkrētā ZM moda paveida, piemēram, ZM Swarm, ZM Infection u.c. moda paveidi, kuri noteic atsevišķu spēles gaitas funkcionalitāti un vizuālo attēlojumu.
Interesanti šajā ZM modā ir tas, ka nereti pastāv raundu dažādība, kā, piemēram, vienā raundā tiek izvēlēts vai nu viens vai vairāki zombiji, vai arī pretēji tam - visi izvēlēti kā zombiji, bet viens ir "pārcilvēks", kuram ir vairāk enerģijas kā zombijiem un automātisks ierocis to pieveikšanai.
Spēles pamatā ir arī prasme slēpties, lai izdzīvotu, tad arī prasmes pieveikt zombijus, kuru enerģija ir krietni vairāk kā mirstīgam spēlmanim (cilvēkam, ne zombijam). Papildus tam pastāv arī zombiju paveidi, kas nosaka viņu kustību ātrumu, gravitāciju, enerģiju u.c.
Neskatoties uz to, ka zombijs varētu piekļūt visur, ir būtiska komandas saspēle, lai nepieļautu zombiju nonākšanu pie Jums līdz vietai, kurā esiet paslēpies u.tml. Protams, pastāv arī dažādas ekstras papildus izvēlnē, ko var iegādāties par nopelnītajiem spēles moda punktiem - piemēram, dzīvības atjaunošana, injekcija pret zombiju infekciju, inficējošā granāta u.c.
Papildus noskaņu spēlē rada tas, ka nereti šis mods paredz gaismas izslēgšanu jeb spēli tumsā, kur "nakts redze" būs tikai zombijiem vai mirstīgajiem spēlētājiem, kuri būs iegādājušies "nightvision" brilles.
Nereti šim modam populāras ir dažādas VIP tipa spēlētāju ekstras, kā, piemēram, ieroči - bazuka, AK47 automāts ar nelimitētu munīciju, pat izpletņi u.c.
HNS - COUNTER-STRIKE HIDE AND SEEK
HNS kā CS mods atveido spēli "slēpies un meklē" - tiek izraudzīti tie, kuri slēpsies un tie, kuri meklēs. Tiek dota laika atskaite raunda sākumā, kad meklētājiem nekas no spēles satura nav redzams, toties tie, kuri slēpjas, tie šajā dotajā laika atskaitē cenšas paslēpties.
HNS nav vienkārši galaicīga ķerstīšana vienam pēc otra, bet gan sava veida lēkāšanas māksla, kas paredz spēles notikumu gaitas veidošanos dažādu konstrukciju - ēku u.tml būvju mapēs, kuras aprīkotas ar kāpnēm, dažādiem ēku savienojumiem starp jumtiem, respektīvi - ekstrēms mods, kurā jāizmanto dažnedažādākās iespējas, lai Tevi nenoķer - skrien, lec, rāpies, slīdi utt. Atceries, ka zaudējis būsi, kad Tevi kā to, kurš slēpās atradīs meklētājs, Tev pieskaroties vai arī Tu vienkārši paslīdēsi no jumta un būsi beigts.
Papildus tiem, kuri slēpjas tiek izsniegtas HE, FLASH un SMOKE granātas, lai nedaudz izvairītos no meklētāju pakaļdzīšanās.
Spēle ir jānotur līdz raunda beigām vai pretēji tam - ķērājiem ir jāpagūst noķert visus, kuri slēpjas līdz raunda laika beigām, no kā izriet, ja ķērājiem raunds veiksmīgs - spēlētāji mainās pusēm, ja nē - meklētāji paliek tie paši, un tie, kuri slēpās - arī paliek tie paši ..
Lai arī varbūt izklausītos kas prasts un garlaicīgs, tomēr jāteic, ka lielākā jautrība ir spēlētāju izveicības radīšanā, kur tiek pielietoti dažnedažādākie triki, lai izvairītos vienam no otra u.tml.
SJ - COUNTER-STRIKE SOCCER JAM
Futbols un CS 1.6? Jā, tas ir iespējams. Ieročus pie malas, mape atvēl futbola laukumu ar vārtusargu vārtiem katrai komandai, bumba tiek izspēlēta centrā un futbols var sākties! Komandas kā jau komandas - katra savā pusē, nekādu ieroču, izņemot nazi, ar kuru ir ļauts nogriezt pretinieku, ja maisās nevietā, lai bojātu veiksmīgu spēli.
SJ mods neparedz tikai to, ka bumba pielīp pie kājām un viss notiek, ir jāprot apvadīt pretinieks, parādot savu izveicību, lai nepazaudētu bumbu. Arī, protams, komandas saspēle ir būtiska, veicot bumbas piespēles saviem komandas biedriem. Jāiegaumē arī tas, ka nereti lietderīgs ir bumbas sitiens pa pretinieku, kuram ir zems HP līmenis, nogalinot šo spēlētāju, kurš dažu sekunžu laikā atdzimst un spēle turpinās joprojām bez apstājas. Pozitīvi ir tas, ka spēle šajā SJ modā nav vienmuļa - ir iespējams attīstīt savas spēlētāja iemaņas, piemēram, izveicību, ātrumu u.c.
Vārtos stāv spēlētāji pēc vienošanās vai papildus tam, lai burtiski pretinieks nelīstu vārtos - virs tiem ir izvietoti lāzeri, kuri izšaujot staru ņem nost HP, ja vārtiem pietuvojas pārāk tuvu, tāpēc nevarētu teikt, ka tukši vārti arī būs tik vienkārši iekarojami, ja neskaita tos spēlētājus, kas nespēlē tikai pirmo dienu un prot labi sist pa bumbu!
JB - COUNTER-STRIKE JAILBREAK
Izlaušanās no cietuma - cietums CS'ā - apsargi un ieslodzītie. JB mods pats par sevi ir interesants ar savu piesātinātību realizēto ideju ziņā kā samērā multifunkcionāls mods. Katra diena cietumā ir kā jauna diena (diena kā vairākas minūtes, ne reālas 24h), kura paredz konkrētus uzdevumus. Ir dienas, kurās ieslodzīto kameras tiek atvērtas un visi mapes kā cietuma teritorijas ietvaros var doties pastaigā vai realizēt bēgšanas mēģinājumus. Ir dienas, kad jāklausa cietuma apsargu pavēles, veicot nosacītos uzdevumus. Ir dienas, kad viss rit mierīgi un nekas nemainās. Vēl papildus arī dienas, kad ir jāslēpjas un jāmeklē.
Šim modam specifisks ir tas, ka cietuma apsargiem ir pieņemts būt aprīkotiem ar mikrafoniem, lai dotu pavēles, kuras jāpilda ieslodzītajiem. Ja ieslodzītie nepilda pavēles - tie tiek nogalināti pēc apsargu ieskatiem. Ja ieslodzītie pārkāpj cietuma robežas - tie var tikt nogalināti. Un visinteresantākā jeb uzskatāmi populārākā aktivitāte JB modā ir Saimona diena, kurā tiek izspēlēta spēle "Saimons saka", kur apsargs veic mutiskas komandas nodošanu - "Saimons saka visiem doties uz būri", "Saimons saka visiem palekties".
JB moda mapēs tiek nodalītas cietuma kameras no apsargu telpas. Apsargu telpā ir pieejami ieroči un enerģijas uzpildīšanas iespēja, tāpēc būtiski ir lai apsargi šo telpu apsargātu. Protams, cietuma kamērās nereti gadās kādas slepenas ejas, kuras ieslodzītie var lietderīgi izmantot, lai uzveiktu apsargus un panāktu savu brīvību.
Līdzīgi kā DR modā, arī JB modā ir iespējama duelēšanās starp cietumnieku un apsargu, kurā tiek izvēlēti konkrēti ieroči un norisinās cīņa līdz kritušajam.
Mods tiešām ir piesātināts ar funkcijām un daudzveidīgiem uzdevumiem un bez maz vai teatrālu spēli.
PB - COUNTER-STRIKE PAINTBALL
CS paintball mods - līdzīgi kā CS 1.6 ierastajā spēlē - skrien, šauj, spridzini un griez, toties šoreiz papildinājums ir paintball - krāsu bumbiņas ložu vietā, ieroči ierobežota izskata kā īstie paintball automātiskie ieroči, arī grānātas ir atbilstoši PB modam. Papildus atšķirība PB modā attiecībā uz lodēm jeb krāsu bumbiņām ir tāda, ka to lidojumu var redzēt, kad jau šķiet, ka šīs lodes trauc tādā ātrumā, ka labāk tiešām slēpties aiz kādām barikādēm.
Protams PB modu var bombardēt standarta kartēs, bet kas tas par paintballu, ja nav paintball laukuma, un tieši tāpēc CS 1.6 ir izstrādātas tieši PB mapes, kuras paredz dažādas aizsargsienas, torņus u.c. vietas, kur paslēpties, lai izvēlētos labāko pozīciju pretinieka uzveikšanai.
BH - COUNTER-STRIKE BUNNY HOP
Bunny Hop pamatā ir lekšanas un ar to saistītās balansa prasmes, kad jau atsperoties no spēles zemes Jums pie nākamās zemes skaršanas reizes ir uzreiz jāveic nākamais palēciens. Veiksmīgak un/jeb kvalitatīvākam "zaķa lēcienam" Jums ir jāspēj orientēties uz savu kustību precizitāti un izpildes kvalitāti.
Bunny Hop tipa serveri līdzīgi kā KZ paredz konkrētas mapes un norisi tajās, kur, galvenokārt, saturiski ir izveidoti dažādi bloki, "klucīši" u.c. sienu un rampas tipa uzbūvētas veidnes, kuras jāpieveic ar bunny hop lēcieniem. Nereti šīs kartes paredz to, ka Jums ir jāpierāda to, ka spējat šo lēcienu izpildīt, pie tam ne vienu reizi vien, bet kaut vai no 3 līdz pat 20 nepārtrauktu lēcienu posma, kur pie kļūdas, kad ir neprecīzs lēciens vai zaudēts ātrums, Jūs sakat konkrēto posmu no jauna. Jāņem vērā, ka kartes bieži vien iestrādā kustīgus elementus, kuri fiksē Jūsu pieskārienu uz to virsmām, nolaužoties spēles zemē, kad Jums jau jāatrodas uz nākamā elementa u.tml.
Visbiežāk šāda moda tipa serveri ir aprīkoti ar to, ka spēlētāji ir caurspīdīgi, lai netraucētu spēles gaitu viens otram un mapes saturs būtu pārredzamāks, kā arī konkrētās atrašanās vietas saglabāšana ar /cp (checkpoint), lai kļūdas gadījumā varētu atsākt konkrēto posmu. Papildus tam tiek veikta arī laika atskaite, kur beigās tiek veidots ātrāko lēcēju tops katrai konkrētajai mapei.
Ja uzskati, ka māki bunny hop, kad publiskajā serverī raustīdamies skrien uz apmales, kad nejauši noliecies jau uz mutes, tad izmēģini bhop moda tipa serveri, lai apzinātos to, ka māki vai nemāki lekt "zaķa lēcienā"..
SH - COUNTER-STRIKE SUPER HERO
Supervaroņu pasaulslaveni un ne tik slaveni vai pašizdomāti un izveidoti tēli CS 1.6 kā atsevišķa neierastā spēles modifikācija, kura piedāvā vairāk kā 20 varoņu izvēli spēles gaitā, kurā tiek uzkrāta pieredze (exp), ar katru uzkrātās pieredzes iegūto nākamo līmeni, sniedzot Jums iespēju izvēlēties jaunu papildus varoni. Katram varonim piemīt viena tam specifiska pārcilvēciska vai spēli uzlabojoša spēja u.tml. Kā piemērus var minēt to, ka "Spiderman" varonim ir iespēja izšaut tādu kā virvi, lai pārvietotos ātrāk vai pa gaisu (saucamais "rope"), kā arī "Green Arrow" varonim ir iespēja šaujot ar scout, izmantot spēcīga triecina lodes.. citas varoņu iespējas ir specifiskākas par specifiskām - piemēram, iespēja dažas sekundes caurstaigāt/caurlidot jeb vienkārši šķērsot mapes sienas, grīdu u.tml, iespēja lidot ar turbīnu, kas piestiprināta pie muguras.. būt aprīkotam ar nelimitētu skaitu ložu u.c. pigori, kad jau liela putra sanāk, bet nu iesaktam ir interesanti.
Katrs jaunais pieredzes līmenis dod iespēju izvēlēties jaunu/citu varoni, ko jebkurā laikā līdz ar nākamo raundu var arī "nomest" jeb nomainīt,apmainot to pret citu. Nereti atsevišķi varoņi paredz pogu "bindu", lai tiktu izmantotu viņu "īpašā" spēja, kas paredz papildus pogu lietošanu. Standarta variantā vienlaikus var "nobindot" 3 šāda tipa varoņu superspējas.
Neteiktu, ka mods ir liela vērtība, jo nojauc visu tradicionālo attiecībā uz CS 1.6 vienkopus vairāku supervaroņu tēlā, toties ir iespēja izmēģināt kā ir tad, kad skrien un lodes nebeidzas, pie reizes izlaidies caur sienu vai sāc lidot.
CTF - COUNTER-STRIKE CAPTURE THE FLAG
Capture the Flag spēles pamatā ir divu komandu cīņa par to bāzēs esošajiem karogiem, kuri ir jāiegūst jeb jānozog no pretinieku bāzes, kad tajā pašā laikā katra komanda apsargā savus karogus, bet paralēli mēģina uzvarēt spēli, iegūstot maksimāli vairāk nozagto karogu skaitu. Būtiski ir tas, ka nepietiek tikai ar to, ka pretinieku karogs ir aizskarts, bet gan tas ir jānogādā uz Jūsu bāzi pie sava karoga! Lai atgūtu spēles laikā nozagtu karogu, kurš "ceļo" pa mapi kāda spēlētāja rokās, Jums atliek nogalināt konkrēto spēlētāju, lai pārņemtu karogu un nogādātu to bāzē - jā, karogs ir arī atpakaļ jānes.
Nereti šāds mods tiek sasaistīts ar CSDM tipa modu, kur galvenā vērtība ir respawn iespējamība, lai spēle būtu nepārtraukta, ne tikai 1 vīrs pie sava karoga pret 5 iebrucējiem u.tml, kā arī "rope" funkcija, kura ļauj izšaut sava veida virves pret kādu no mapes daļām, lai pārvietotos ātrāk vai pa gaisu.
Komandas rezultāti attiecībā uz spēles gaitu, kurā jāspēj nosargāt un vienlaikus nozagt karogu, tiek attēloti spēles ekrāna augšējā daļā, nodalot Blue Team vs Red Team!
Proti uzvesties, pateikt paldies un paaugstināt reputāciju tiem, kuri ir to nopelnījuši, palīdzēt tiem, kuriem ir nepieciešama palīdzība, papildināt forumu ar lietderīgām tēmām, līdz ar ko Tu šeit būsi respektabls biedrs! Pretēji tam, ja izteikts stulbums, nekaunība un neadekvāta uzvedība spraucas pāri katrai smadzeņu rievai, ja tāda ir - lūgtum, tiksi nahrenizēts! - Biedrs mācās no biedra / UWM
|
|
|
|